dinsdag 19 april 2022

Bzzzzz... Bijenkaart


Hoi hoi, hoe leuk is het om oude en nieuwe Dutch doobadoo mallen bij elkaar te gebruiken. Ik heb deze keer de Emmer van stal gehaald (470.713.606) Deze heb ik gecombineerd met de nieuwe Bijenkorf. Hoe leuk is dat (470.784.117)

De Emmer heb ik gevuld met honing. Dit heb ik uit het Designpapier geknipt van Bella Lulu 
Honingzoet (3004/0018)

In de honing poedelt heerlijk de Bijenkoniging (470.784.115) Dit is ook een nieuwe Build up mal van Dutch doobadoo. Hier zitten ook de Honingpot en Tak met bladeren bij die ik gebruikt heb. 

 

Ze laat zich lekker verzorgen door de Bijtjes van Marianne design COL150


Op de achtergrond heb ik 2 Mask stencils van Dutch doobadoo gebruikt.  
De Wolken(470.784.073) en het gras (470.784.074)


Ook heb ik aan de zijkant kleine delen gebruikt van de  Dutch doobadoo Bomen  (470.713.853)

Achter het hengsel van de Emmer heb ik de Bloem van Marianne geplaatst (LR 0748)



De opening van de Bijenkorf heb ik bewerkt met het Mask Art stencil Honeycomb van Dutch doobadoo (470.784.118)

Deze heb ik beinkt en na het beinkten heb ik met een zwarte Fineliner streepjes om de vakjes getekend en daarna de vakjes bewerkt met Glossy accents. 
Dan heb ik nog hier en daar de tekst "Bzzzzz" getekend. En overal een beetje Cadence Mos effect aangebracht. Hoe geweldig leuk is dat. 
Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit Bijenkaartje. Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

4 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...