vrijdag 15 april 2022

paasdoosje


Hallo allemaal, hoe leuk is het om weer eens een oude mal van Dutch doobadoo te gebruiken. Ik heb er een leuk Paasdoosje van gemaakt. De mal die ik gebruikt heb is de Dutch doobadoo mal Pumpkin (470.713.014)

Ik heb van het doosje een Paashaas  gemaakt. De oren,  tandjes, het neusje, pootjes en het staartje zijn van het Build up Konijn (470.713.811). De snorhaartjes heb ik gemaakt van zwart Cardstock. Deze heb ik in dunne reepjes gesneden en aan kleine stukjes geknipt en daarna op het snuitje verwerkt. 

De stempel die ik heb gebruikt is van Joy Surprise Wheel (6410/0531)

Het strikje is ook een snijmal van joy little happiness (6002/1387)


Nu kun je het Doosje vullen met Chocolade eitjes. Super leuk toch? Ik wens je hele fijn Paasdagen en wie weet tot snel.
Groetjes Ria. 

4 opmerkingen:

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...