dinsdag 3 mei 2022

Have A nice Day


Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Dutch doobadoo Fold card mal Lori. 

                              470.784.124

Op deze Kaart heb ik de super leuke Bloem gebruikt van Marianne design (LR 0748) 

Bij deze Bloem past de Clear Stamp & Die set Tiny's Vlinder van Marianne design natuurlijk perfect (TC0894) 
De Bloem heb ik geblend met de Spectrum noir Harmony water reactive inkten. De kleuren die ik gebruikt heb zijn  Oase, Parakeet en Honey pot. 


De Vlinder heb ik ingekleurd met de Triblend markers van spectrum noir.

 

Verder heb ik nog 2 spinnenwebben aangebracht met de Crealies mask stencil.
(CLMM167). De Spinnetjes heb ik zelf getekend. 

De Tekst die ik gebruikt heb is Best Pal Friends clear stamps (COL-FR stamp167) van Craf lab. Als laatste heb ik nog een doodelrand getekend. 


Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met deze kaart. Bedankt voor het langskomen op mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...