vrijdag 20 mei 2022

verjaardagskaart!


Hallo allemaal, bij deze Heerlijke zomerse dagen hoort natuurlijk ook een zomers kaartje. De basesmaten van deze kaart zijn 22,5 cm Hoog en 15,5 cm Breed. Voor dit Kaartje heb ik de nieuwe Mask stencils Slimline Zonnebloem gebruikt van Dutch doobadoo 

                             470.784.131

De Bloemen heb ik geblend met Distress inkt en met Harmony water reactive inkt van Spectrum noir. Ook voor de achtergrond heb ik deze mask gebruikt. Maar dan de kleine bloemen. In het midden heb ik de cirkels gebruikt van Craftlab shaker cirkel. 

                             CCL-ES- CD 159

Bij de binnenste cirkel het ik het stencil gebruikt met de kleine bloemen. Hiervan heb ik er 1 op de cirkel gelegd en geblend. 

De Vlinder die ik hierbij gebruikt heb is van Marianne design Clear stamp en Die Set Tiny's Vlinder (TC 0894) Deze heb ik ingekleurd met Alcohol Markers van Spectrum noir. 

En als laatste heb ik de stempel "gefeliciteerd" van Craftemotions gebruikt.

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit Kaartje. Ik wens je nog een fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria. 

2 opmerkingen:

Take me to the Ocean!

Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met 2 Mallen uit uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie! De Build up baby haai en de ...