donderdag 26 mei 2022

Happy congrats!


Hallo allemaal, hoe leuk is weer de Collectie 
"Sunflowers" van Dutch doobadoo. Ik heb er dit verjaardagskaartje mee gemaakt. Ik heb de Zonnebloemen uit geel cardstock geknipt. Daarna heb ik ze bewerkt met een beetje distress inkt. Ik heb het originele rondje in het midden van de bloem eerst gebruikt. Daarna heb ik met een pons een kleinere rondje bovenop de originele geplakt. 


                          470.784.133

Ik heb er het Build up Stinkdier bij gebruikt. 

                             470.784.119

Verder heb ik het gras van Marianne design voor de Ton geplaatst. 


                               CR 1355

Het strikje en de Halsband komen van Studio Light-Friends Creative craftlab Buddy accessoires 

De stempel die ik heb gebruikt is van Studio Light Sweet stories special Quotes 
          
                          SL-SS-Stamp 215

De Bloempot heb ik nog een beetje bewerkt met mos van Cadence donker groen. 
Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met deze Kaart. Bedankt dat je gezellig langs kwam op mijn blog. Nog een hele fijne dag en tot gauw. Groetjes Ria. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Take me to the Ocean!

Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met 2 Mallen uit uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie! De Build up baby haai en de ...