zondag 30 oktober 2022

Halloween party!!


                         Hallo allemaal,

Ik blijf nog even in het thema Halloween. Vind het zo super gaaf! Bij dit Kaartje heb ik meerder Dutch doobadoo mallen gebruikt. Als basis ben ik begonnen met de Cooking pot. 

                           470.784.154

Achter de Cooking pot heb ik Benjamin geplaatst die heerlijk monstersoep aan het koken is. 
                          470.784.152

Voor de Cooking pot heb ik de Dutch doobadoo Build up Kitten geplaatst. Hij is helemaal in de halloween sfeer. De Muts en het kraagje komen van de Build up Vogelverschrikker. 
                            470.784.142

                             162470.784.

De Bezem die de Kitten vast houd is een snijmal van marianne design. Ook het Spinnenweb is van Marianne design. 


                               LR0433

.                           MD CR 1422 

De Pompoen heb ik gemaakt van de kop van de Build up Vogelverschrikker. Het kleine Spookje heb ik zelf getekend. Onderaan de kaart heb ik nog gras geplaats. Dit is een snijmal van Craft lab Essentials cutting Die Border Grass


Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit Kaartje. Nog een hele fijne dag en tot snel. 
Groetjes Ria 
                                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...