donderdag 3 november 2022

Pietenpret!!!


Hallo allemaal, hoe leuk is weer de nieuwe Sinterklaas Collectie van Dutch doobadoo. 
Als basiskaart heb ik de Cart Art Pietenmuts gebruikt. De "strepen" op de muts heb ik eerst getekend op donkergroen papier, daarna uitgeknipt en op de muts geplakt. 
                        470.784.172

De 2 veren heb ik op de muts geplaatst en de onderkant vastgeplakt met een rond cirkeltje uit een pons. Achter de rand van de muts heb ik een Pietje laten gluren. Deze komt van de nieuwe mal "gluur Sint en Piet" van Dutch doobadoo. 
                         470.784.176

Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen inspireren met dit Kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...