zondag 23 oktober 2022

Sinterklaas Kapoentje... 🎶🎶


Hallo allemaal, hoe leuk is weer de Sinterklaas collectie van Dutch doobadoo. Ik heb deze kaart gemaakt met de Schoen.
                            470.784.173

Ik heb hem eerst uit zwart Cardstock geknipt en daarna uit bruin. Het bruine Cardstock heb ik geblend met Bruine Distress inkt en bruine inkt van Spectrum noir. Om de gaatjes in de schoen heb ik een rondje getekend met een zwarte Fineliner.

De Wortel en het Verlanglijstje horen bij de mal van de schoen. Ik heb er nog een cadeautje tussen gemaakt. 

Het grappige gluur Pietje is ook een nieuwe mal van Dutch doobadoo 
                         470.784.176

 Als laatste heb ik de kaart nog gemat met zwart Cardstock. Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. Nog een fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...