vrijdag 21 oktober 2022

Sint en Piet kaartje


Hallo allemaal, nog even en dan is hij weer in het land Sint en zijn Pieten. Hoe leuk is het dan om een kaartje te krijgen van de Sint. Ik heb dit kaartje gemaakt met de nieuwe Dutch doobadoo collectie. De maten van de basiskaart zijn 20,5 X 20,5. Het papier wat ik gebruikt heb komt van de nieuwe Crafty kit Sinterklaas. Hier zit ook de super gave Schoorsteen bij. De stenen van de Schoorsteen heb ik geblend met Distress inkt. Daarna heb ik ze uitgeknipt en met Foamtape op de Schoorsteen geplakt. 
                           473.005.034

Ook de Cadeautjes komen uit deze Kit. De Maan heb ik uit 1 van de vellen geknipt.
                            470.784.176

                             470.784.138                               
Verder heb ik de nieuwe mal van de Build up Gluur Sint en Piet erbij gebruikt. Als laatste heb ik de Mask Art Tekst gebruikt met de tekst oops. Deze tekst heb ik zelf geschreven. 
En heb nog een paar Sterretjes toegevoegd. 
Ik wens je nog een fijn dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria 


2 opmerkingen:

  1. Ooooh wat een leuke verwerking van de Sint en Piet.
    Fijn weekend
    Groetjes
    Tine (Martine van Hee)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Tine. Ook een fijn weekend
      Groetjes Ria

      Verwijderen

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...