vrijdag 9 juni 2023

welcom little one!


Hallo allemaal, dit keer heb ik een Babykaartje gemaakt met meerdere mallen van Dutch doobadoo! We beginnen met de basiskaart, dit is de Shape Art mal XL Maja van Dutch doobadoo 
                           470.784.239

Het middelste gedeelte van deze mal heb ik bewerkt met de Mask Art wolken van Dutch doobadoo. Dit heb ik gedaan met de Harmony water reactiv inkt van Spectrum noir. De kleur die ik hiervoor gebruikt heb is Oasis 
                            470.784.073

Van de Dutch doobadoo Build up mal Flamingo heb ik een Ooievaar gemaakt. Het enige wat ik heb veranderd is de snavel, die heb ik recht gemaakt. Bij de vleugels heb ik de punten zwart gemaakt. Dit heb ik gedaan met een zwarte fineliner. De poten zijn recht gemaakt. Ik heb van 2 poten delen afgeknipt en er 2 rechte poten van gemaakt. 
Van deze kromme poot heb ik net boven het rondje het bovenste gedeelte eraf geknipt. 
Dit heb ik ook gedaan bij de rechte poot maar dan het onderste gedeelte. Daarna heb ik het onderste rondje van het kromme gedeelte op het rondje van het rechter gedeelte geplakt. Nu heb je 2 rechte poten met een gebogen voetje ( hopelijk is het een beetje te snappen😉) 

.                         470.784.880

Voor de baby heb ik het Build up Nijlpaard van Dutch doobadoo gebruikt. 
                           470.784.2236

De luier waar hij in ligt is een mal van Creative craftlab Friendz Ted Accessoires 


                          CCL-FR-CD156

De tekst welcom little one is een sticker uit het Studio Light stickerboek sentiments. Ik heb de sticker op rood cardstock geplakt en er daarna een randje langs geknipt. 


Als laatste heb ik natuurlijk weer accenten aangebracht met een Zwarte fineliner en een witte gelpen. Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb kunnen geven. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer! Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...