dinsdag 30 mei 2023

Aloha!!


Hallo allemaal, dit vrolijke Kaartje heb ik gemaakt met de nieuwe Dutch doobadoo Card Art mal pach work Square.
                        470.784.240

De schattige plaatjes van het nijlpaardje en het vrolijke designpapier die ik hierop heb verwerkt, komen uit de nieuwe Slimline kit happy hippo van Dutch doobadoo 
                            470.784.044 

Ik vond het wel leuk om de tekst Aloha erbij te gebruiken. Dit is de card art mal "Aloha" van Dutch doobadoo. Deze heb ik bewerkt met Distress inkt en Harmony water reactive inkt van Spectrum noir. De kleuren die ik gebruikt heb zijn : Distress - moved lawn
                              :Water reactive : Orange en 
                              :Lemon tonic 
                           470.784.029

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit zomerse kaartje! Wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer! Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...