zondag 25 juni 2023

Welkom in het circus!!


Hallo allemaal, hoe leuk is het nieuwe circus thema van Dutch doobadoo. Hier word je toch vrolijk van. Als basis heb ik de nieuwe circustent gebruikt. 
                    Fold Art Circustent 
                         470.784.243

Voor de tent heb ik de clown gezet met een ballon in zijn hand. Deze ballon komt van de Dutch doobadoo Mask art slimline Balloon. 
                      Build up clown 
                        470.784.243


                 Mask Art Slimline Balloon 
                           470.784.243

Bij deze collectie kun je uiteraard meerder Build up dieren gebruiken. Ik heb de build up Tijger uit de tent laten gluren en de build up Giraf van achter de tent. 

                        Build up Tijger 
                         470.784.063 

                         Build up Giraf 
                          470.713.864

Als laatste heb ik ook weer accenten aangebracht met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer! Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...