zondag 30 juli 2023

Geschenkdoosje!!


Hallo allemaal, dit doosje heb ik gemaakt met de Dutch doobadoo mal Eliot. 

                             Box Art Eliot
                             470.784.246



Ik heb er een felicitatie doosje van gemaakt  en gevuld met heerlijke Chocolade bonbons. Maar je kunt hem ook vullen met andere dingen natuurlijk. Ik vind het persoonlijk ook superleuk om er een baby doosje van te maken. Dan vul je het met sokjes of een rompertje enz.. Het Doosje is dus op meerdere manieren te gebruiken. 

Het gebruikte Designpapier is van Craft O clock Garden of harmony. De Vlinder komt uit het extra to Cut set van craft o clock. Hier zitten verschillende afbeeldingen in die je kunt combineren bij het designpapier. 

                          CC-C53-GH08
                          CC-C53-GH-11

Verder heb ik de prachtige lelie van Marianne design hierbij gebruikt. 
                              Lily LR0610

Als laatste heb ik de stempel van Craftlab gebruikt. 
                     Stempel tekst nr 262

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit doosje. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 
Groetjes Ria 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...