zondag 23 juli 2023

Vakantie tafereeltje!

 

Hallo allemaal, hoe leuk is weer de nieuwe  collectie van Dutch doobadoo. Ik ben er mee aan de slag gegaan en heb met de nieuwe caravan een klein tafereeltje gemaakt. 
Voor de ondergrond heb ik chipboard van Dutch doobadoo gebruikt. Deze heb ik beplakt met groen cardstock. 

                    
                        Card Art caravan 
                           470.784.249


Aan de caravan heb ik een luifel geplaatst. Deze luifel komt van de Dutch doobadoo mal groentekraam. Ik heb hem wel naar voren verlengt omdat ik er een tafeltje en stoeltje onder wou plaatsen. De palen waar de luifel op rust zijn ronde stokjes. Deze heb ik bewerkt met met witte gesso. 
                    Card Art Groentekraam 
                           470.784.195

Achter de caravan heb ik de boom geplaatst van Dutch doobadoo. De stam van de boom heb ik verlengt. En heb er zelf 2 takken bij  gemaakt. Ik vond het wel leuk om achter de caravan een waslijn te plaatsen. Deze heb ik zelf gemaakt. 
                          Card Art boom 
                            470.713.853


Jullie zien het al op de foto ik heb er ook lampjes in geplaatst. De houder waar je ze mee aan en uit doet heb ik achter op de caravan geplakt. Van daaruit heb ik het snoertje langs de caravan laten lopen onder de luifel door. Dat ziet er toch super gezellig uit. 

 

Ook heb ik de leuke gekleurde 
Christmas lights van docrafts create Christmas gebruikt. 
                          Pma 356944 




De tafel en het stoeltje heb ik zelf gemaakt. 
De potjes en de plantjes heb ik een keer op een Beurs gekocht. Maar daar zullen genoeg andere snijmallen van zijn. Het hekje rondom het tafereeltje is een snijmal van marianne design 
     
                              COL 1423

Het Design papier wat ik gebruikt heb is de Crafty kit Stoere jongens (caravan) en de Crafty kit Appelboom (luifel, tafelkleed, gordijntjes, vliegengordijn en het kussentje) van Dutch doobadoo 
                    Crafty kit Stoere jongens 
                             470.005.046

                  Crafty kit Appelboom 
                         473.005.045


Basis : chipboard 21cm X 15cm (te koop als kant en klaar pakket) Dutch doobadoo 

Tafelblad : 5cm X 4cm chipboard. Hoogte pootjes 3cm (opgerold wit cardstock) 

Stoel : zitgedeelte breed 3cm - hoog 5cm (rillen op 2,5cm) pootjes 3cm hoog 

Strook tussen caravan : 7cm - rillen bijde zijkanten op 1cm 

Strookjes vliegengordijn : 0,5 cm 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en hopelijk is het ook een beetje duidelijk. Wens je een hele fijn dag toe en tot de volgende keer! Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...