zondag 13 augustus 2023

verjaardagskaart!


Hallo allemaal, deze keer heb ik een verjaardagskaartje gemaakt met de mooie Dutch doobadoo mal Fold card Clouds. 
                        Fold card Clouds
                           470.784.253

Het prachtige Design papier wat ik heb gebruikt is "touch of nostalgia" van craft o clock 
                         CC-F28-TN-07


Ook heb ik hier het craft o clock set extra to Cut bij gebruikt. 
                         CC-F28 -IN-10



De stempel "Hartelijk gefeliciteerd" is van Craft emotions 
                         Craft emotions 
                   Tekst NL Gefeliciteerd 


Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb kunnen geven. Nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer!
Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...