woensdag 16 augustus 2023

Let's Get crackin!!



Hallo allemaal, hoe gaaf is weer de nieuwe Dutch doobadoo collectie! Ik heb er dit kaartje mee gemaakt. De basis mal met de tekst "Let's get crackin" komt uit de nieuwe Dutch doobadoo crafty kit notenkrakers! 
                 DDBD Crafty kit notenkrakers
                             473.005.050


Achter de tekst heb ik de Build up notenkraker geplaatst. Ik heb er zelf een paar noten bij gemaakt. Op de letters heb ik een beetje sneeuw aangebracht. Dit heb ik gedaan met de sneeuwpen van Studio Light!
Als laatste heb ik het Paperpad Merry & Bright van Creative craftlab gebruikt. 
                     Build up notenkraker 
                          470.784.263
                             CCL-FR-PP95


Ik hoop dat ik je weer een beetje inspiratie heb kunnen geven. Nog een fijne dag en tot de volgende keer! Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...