zondag 17 september 2023

Kinderkaartje!


Hallo allemaal, dit vrolijke Kinderkaartje heb ik gemaakt met de card art mal 2 luik van Dutch doobadoo. Deze heb ik met 1gedeelte verlengt, zodat je er een easelkaart van kan maken.
            Dutch doobadoo Card Art 2 luik
                           470.784.242   


Het vrolijke designpapier wat ik gebruikt heb is van de Crafty kit XL Time to party. Bij deze kit zitten ook de leuke plaatjes die je op het kaartje ziet. 

                 Crafty kit XL Time to party 
                           473.005.005





In het midden van de kaart zit een opening, hier heb ik een schaker in gemaakt. Dit heb ik met 1 gedeelte gedaan. Bij de andere delen heb ik de opening dicht gelaten. 
De stempel in de shaker is van Creative craftlab "Nederlandse tekst kadootje"

Als laatste heb ik de tekst Hoera gebruikt van de mask stencil van craft emotions. Deze heb ik overgetekend, uitgeknipt en verhoogd met Foam tape. Deze houd nu het bovenste gedeelte van de kaart tegen.
                           185070/0158

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...