zondag 24 september 2023

Party!!!!


Hallo allemaal, Dutch doobadoo bestaat zoals jullie weten alweer 10 jaar!! vandaar deze feestelijke collectie!! Ik vind hem weer superleuk! Ik heb dit kaartje gemaakt met de 1 van de nieuwe Dutch doobadoo Mallen de card art party Box. Hier heb ik de Build up Hond en Build up Kitten uit laten piepen.. 
                      Card Art party box
                          470.784.267

                         Build up Hond 
                          470.713.866

                       Build up Kitten 
                        470.784.142

De ballonnen en de serpentine komen van de stansmal party accessoires van Craftlab. 
                          CCL-FR-CD272

De feestmuts van de kitten komt ook uit deze craftlab party set. De muts van de hond heb ik zelf gemaakt, want die moest iets groter worden. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag en tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...