zondag 10 september 2023

Vintage kaartje!


Hallo allemaal, deze keer heb ik van de dutch doobadoo slimline envelope een vintage kaartje gemaakt! Dit heb ik gedaan door de  zijkanten weg te laten.
                     Dutch envelope Art 
            Slimline envelope 470.784.258 


Bij deze kaart heb ik het prachtige papier blok lady in red van scrap boys gebruikt. 


Verder heb ik de achtergrond bewerkt met met de mask art bricks van Dutch doobadoo 
Dit heb ik gedaan met bruine distress inkt "vitage foto" 

 
                          Mask Art Bricks 
                            470.784.234

ik vond het wel leuk om er  fotohoekjes bij te maken. Deze heb ik verhoogd met Foamtape. Door er een lintje aan te maken, kun je de kaart sluiten. Dit kan natuurlijk ook door middel van een magneetje. Als laatste nog een paar plakparels en klaar is het kaartje. Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik wens je nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer! 
Groetjes Ria 


               
      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...