zondag 3 september 2023

Fijne kerst!


Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie een Kerstkaartje zien met de nieuwe Dutch doobadoo mallen. Als basiskaart heb ik de leuke Card Art stocking gebruikt. 
                 DDBD Card Art stocking 
                         470.784.262


Achter de Sok heb in de build up notenkraker geplaatst. 
               DDBD Build up notenkraker 
                         470.784.263


Het designpapier op de Sok, komt uit het Creative Craftlab paperpad Merry en bright. 
                            CCL-FR-PP95

De stempel met de tekst fijne kerst, komt van de Stempel lichtpuntjes van Craftlab. 
                       CCL-FR-Stamp 150

De noten in de Sok en in zijn handen heb ik zelf getekend! 
Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Wens je nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer! 
Groetjes Ria 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...