zondag 1 oktober 2023

Hoera! 50 jaar!


Hallo allemaal, hoe leuk zijn weer de nieuwe Mallen van Dutch doobadoo. Ik heb voor dit Kaartje de rozet gebruikt (470.784.264) Hoe gaaf is het om hier een kaartje mee te maken voor iemand die 50 jaar word. 

De nieuwe Card Art Numbers passen hier perfect bij (470.784.265) Het Designpapier wat ik hiervoor heb gebruikt is van Dutch doobadoo crafty kit XL Time to party (473.005.005)
De grappige Abraham heb ik gemaakt van de Dutch doobadoo clown (470.784.243) hier zit ook het hoedje bij. Ik heb alleen de bovenkant van het hoedje rond gemaakt. Dit heb ik gedaan met een pons. 

Ook de handjes zijn van de clown. Ik heb ze wel kleiner gemaakt, en er vingers op getekend. De bril is een oudere mal van Marianne design "flipops & sunglasses (LR0477) achter de bril heb ik mica geplakt. Nu lijkt hij nog echter! 

De snor en de baard heb ik gebruikt van de Build up Gnomes (470.723.815) de baard en de snor heb ik wel iets kleiner gemaakt. 
De wandelstok en de Banner met de tekst heb ik zelf gemaakt. De Letters waar ik het woord abraham mee heb gemaakt zijn van Marianne design craftebles letters (CR1594) 


Als laatste heb ik hier en daar confetti geplakt. Dit heb ik gedaan met verschillende maten ponsen. Ook heb ik een soort serpentine gebruikt. Deze komt van Craftlab Friendz Frenkie accessoires (CCL-FR-CD272) 

Ik hoop dat ik je weer een beetje inspiratie heb kunnen geven. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...