maandag 25 september 2023

Hello Autumn!!


Hallo allemaal, hij is weer geweldig de nieuwe Dutch doobadoo collectie! Kijk nou hoe super gaaf deze paddestoel Gnome is. De basiskaart is het laatste gedeelte van het Dutch Doobadoo album art mix 6 set 
               DDBD Build up Mushroom
                         470.784.270


                    Album art mix 6 set
                         470.784.259


De achtergrond heb ik beinkt met de Dutch doobadoo mal mask Art bricks 
                          Mask Art Bricks
                            470.784.270


Het schattige lantaarntje is een mal van Marianne design 

Aan de onderkant heb ik shaker zand van Marianne design geplaatst. Dit heb ik gedaan met een plastic zakje waar je kaarten in kunt bewaren. 

                                   LR0041


 
Ik heb het zakje geknipt op 3,5cm hoogte 

Het zakje heb ik vastgeplakt met tape, en  een klein stukje open gelaten om daar het zand in te strooien. Aan de zijkant hou je een stukje van het zakje over. Dit heb ik dubbel gevouwen en aan de achterkant goed vastgeplakt. 



Nu kun je het gras erop plakken. Hoe leuk is dat. Het gras is een mal van Marianne design. Ik heb het gras 2 keer uitgestanst en over elkaar geplakt. De blaadjes zijn van Marianne design Autumn leaves. 
                                 CR1355


                                 LR0775 

De tak op de achtergrond is van de Dutch doobadoo boom 
                      DDBD Card Art Boom 
                             470.713.853

Als laatste heb ik de Stempel gebruikt van Creative craftlab Essentials 

                             CCL-ES-270 

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...