zondag 22 oktober 2023

kerstkaart!


Hallo allemaal, dit kerstkaartje heb ik gemaakt met de leuke card art mal elf house van Dutch doobadoo ( 470.784.260) Hier heb ik 1 huisje van gebruikt. 


De basiskaart is 16X16 cm. Aan de voorkant van de kaart heb ik een stuk uitgesneden zodat er aan de zijkanten randen overblijven van 2cm. Daarachter de ster folie geplakt. Achter het huisje heb ik een gedeelte van een pagina designpapier uit het papierblok snowflake kisses van craftlab geplakt(CCL-FR-PP112) Bij deze pagina heb ik het bovenste gedeelte eraf geknipt, zodat alleen de sneeuwrand overblijft. De sneeuwrand voor het huisje heb ik zelf gemaakt. 

Het huisje heb ik bewerkt met de dutch doobadoo mask art Bricks ( 470.784.234)
De mooie poinsettia is van craftlab. De blaadjes die ik bij de poinsettia heb gebruikt komen uit het prachtige studio Light paperpad vintage christmas (JMA-vc-pp115)
Ook de kleine plaatjes op de voorgrond komen uit deze paperpad. 

Verder heb ik nog de bomen gebruikt van studio light creative craftlab(CCL-ES-CD688)


Als laatste heb ik hier en daar 3D effect snow van studio light aangebracht. Tussen de kaart kun je nu een waxinelichtje plaatsen. En kijk eens wat een leuk effect je nu krijgt. 


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit kerstkaartje. Ik wens je een hele fijne dag toe vandaag en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...