zondag 29 oktober 2023

Pizzabakker!!!


Hallo allemaal, hoe super gaaf is weer de nieuwe Dutch doobadoo collectie. Als basiskaart heb ik de nieuwe Fold card art Shadow box gebruikt (470.784.280) ik heb er een pizzaoven van gemaakt. 




Ik heb de oven bewerkt met de Mask art mal bricks van Dutch doobadoo(470.784.234)  Om de opening binnenin de kaart, heb ik een rand gemaakt. De stenen op die rand komen ook uit de Mask Art bricks. Na het blenden van de mal heb ik er stenen afgeknipt. De losse stenen hebt ik daarna op de rand geplakt. 



Kijk de pizzabakker druk zijn met zijn pizza's. 
Deze nieuwe Build up mal "chef" van Dutch doobadoo is toch geweldig!(470.784.277)
Het vuur in de oven, pizza's en de houtblokken heb ik zelf gemaakt. De spaan waar de pizza opligt is van het Marianne design stencil Chefs hat (Ps8086) 
Ik heb het bovenste gedeelte van de spaan iets breder gemaakt. 



Bovenaan de kaart heb ik de nieuwe mal Bake gebruikt. Deze komt uit de Crafty kit litlle chef (473.005.053) De Letters heb ik uit de mal geknipt en daarvan enkele lijnen doorgetrokken. Nu heb je losse letters. Het designpapier op de letters komt uit de Crafty kit Sweet as honey (473.005.036) van Dutch doobadoo 



Als laatste heb ik tussen de kaart (kan net) 2 plastic waxinelichtje geplaatst. Ongeveer in beide hoeken. Nu lijkt het net of het vuur echt brand. 

Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb kunnen geven met dit kaartje. Wens je een hele fijne dag toe en tot de volgende keer! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...