zaterdag 25 november 2023

Winter is here!


Hallo allemaal, de nieuwe Dream plan do collectie "winter days' van Dutch Doobadoo is weer uitgekomen. Hij is echt geweldig! Met deze lijn kun je hele mooie plannerpagina's maken. Maar ook voor kaartjes is deze lijn goed te gebruiken. De basis van mijn kaart is 17 X 23 cm. Ik ben begonnen met wit cardstock. Daarop heb ik het Designpapier winter days gebruikt (473.005.055)
Het blauwe vel heb ik bewerkt met 1 van de nieuwe Masks uit de Mask Art planner set van Dutch doobadoo (470.784.282) Dit heb ik gedaan met witte structuurpasta ook van Dutch doobadoo. Na het aanbrengen van de pasta, heb ik er eis - kristall over gestrooid voor een mooi glittertje. 

Ook heb ik de nieuwe Card Art "Januari" gebruikt (470.784.281) Deze heb ik net als de basiskaart beplakt met het designpapier. Verder heb ik het stansvel winter van Dutch doobadoo erbij gebruikt (474.007.022)
Als laatste heb ik nog hier en daar kleine sterretjes geplakt. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag vandaag en tot de volgende keer! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...