zondag 19 november 2023

Sweet kind of Day!


Hallo allemaal, ik kon het niet laten om van deze super leuke Card art oven van Dutch doobadoo een doosje te maken (470.784.276) 

Het Doosje achter de oven heb ik gemaakt met de Exploding Box van Dutch doobadoo. 
(470.784.072) Er zitten 3 formaten bij deze mal. Ik heb de grootste gebruikt. Deze is 10X10 cm. 
Bij deze box horen oorspronkelijk de 4 zijkanten niet vast aan elkaar te zitten. Maar bij deze uitwerking natuurlijk wel. Dus bij 2 delen van de Box heb ik randjes van 1cm gemaakt. Nu kun je de Box sluiten. 

In het Doosje heb ik een soort afscheiding gemaakt. Deze heb ik precies in het midden vande Box geplaatst. Hier Ik heb het voorste  gedeelte van boven dicht gemaakt. Dit heb ik gedaan omdat ik er een lampje in wou plaatsen. ⬇️ Zie foto 


Op de foto hierboven kun je zien hoe ik het lampje geplaatst heb. Ik heb een streng lampjes gebruikt van 10 stuks. Van deze streng kun je de overtollige lampjes afknippen. Ik had er maar 1 nodig. Dus de rest er maar af. Hoe handig is dat haha.
Ik heb het houdertje met baterij vast gelijmd met een lijmpistool. Dit blijft beter vast zitten. Op de foto kun zien dat ik bij het bovenste gedeelte een klein stukje cardstock tegen het snoer heb geplakt. Dit vond ik iets netter staan, omdat dit gedeelte van de Box open blijft voor een lekkernij!

 


Aan de voorkant heb ik een rekje gemaakt van spiegelkarton. Deze is 6cm breed inclusief een rillijn aan de achterkant van 1cm. Deze plak je vast aan het Cardstock in het midden van de Box. Ik heb 6 reepjes in de lengte van het Spiegelkarton gesneden. Daarop heb ik een taartje geplaats. Dit is de Build up "Cake"mal van Dutch doobadoo (470.784.129) ik heb hier het kleinste deel van de taart gebruikt. 



Achter het venster heb ik mika geplakt. De pootjes onder de oven heb ik ook aan de achterkant van de Box geplaats. De ovenwanten, spaan en de pan heb ik zelf gemaakt. Hoe gaaf is het als het lampje brand! 


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit doosje. Wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...