dinsdag 5 december 2023

Sweet congrats!


Hallo allemaal, we blijven nog even in het thema bakken. Mmmmm.. kijk de Build up chef lekker smullen! (470.784.277) Als basis heb ik de leuke Card art mixer van Dutch doobadoo gebruikt (470.784.274)
Van de kom heb ik een shaker gemaakt. Boven langs de rand heb ik druppels geplaatst. Deze druppels heb ik bewerkt met glossy accents. 

De kom is gevuld met schudmateriaal. Onder de kom heb ik nog een paar deeltjes van het schudmateriaal geplakt. En een spetter toegevoegd. Dit heb ik gedaan met de Dutch doobadoo mask art mal slimline spatter
(470.784.138) 

Het Designpapier komt uit de crafty kit litlle chef (473.005.053) 
Als laatste heb ik nog de tekst sweet concrats toegevoegd. Deze stempel is van Creative craftlab cacao kisses (CCL-FR-Stamp 308)
Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...