zondag 17 december 2023

Sweet kind of Day!


Hallo allemaal dit kaartje heb ik gemaakt met de super leuke Build up chef van Dutch doobadoo (470.784.277) Als basiskaart heb ik de Dutch doobadoo Card art kaasplank gebruikt (470.784.100) 


De kaasplank heb ik bewerkt en beinkt met het mask stencil van Craftemotions - Carla creaties - Window & schutters. 


Verder heb ik nog 3 mallen gebruikt van Dutch doobadoo. Dit zijn de Build up Cake (470.784.129) hier heb ik het kleinste gedeelte van de taart gebruikt.

De Build up Hamburger (470.784.141) hier heb ik het bovenste gedeelte van het broodje gebruikt. 
En als laatste de Build up eggs (470.684.223)


Het Designpapier komt uit de Crafty kit litlle chef van Dutch doobadoo (473.005.053) 
De andere broodjes en het stokbrood heb ik
 zelf gemaakt. Als laatste heb ik de stempel cacao kisses van Craftlab gebruikt. 
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje. Wens je nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...