woensdag 14 februari 2024

Valentijnskaartje!



Hoi hoi, hoe leuk is het om op deze valentijnsdag een kaartje te krijgen! Super toch? Als basiskaart heb ik het 2-luik uit de set knippen en plakken met Jaap "Happy spring" gebruikt. 

            Knippen en plakken met Jaap 
            Happy spring (473.013.003) 

Het grote hart op de voorkant van de kaart komt van het set knippen en plakken met Jaap "With love" voor het kleine hart heb ik een snijmal gebruikt. 
               Knippen en plakken met Jaap 
                     With love 473.013.002 


Ik vond het wel leuk om de schattige Dutch doobadoo Build up Beer bij deze kaart gebruiken. 
                        DDBD  Build up Beer
                             470.784.289

Het Designpapier, stickervellen en Stansvel is van de Dutch doobadoo Dream Plan Do collectie" Wild flowers"
                   DDBD Dream Plan Do 
                   Wild flowers (473.005.058) 

                      Stansvel Wild flowers 
                            474.007.027       

.             Stansvel Wild flowers teksten 
                          474.007.028


.                   Stickervel Wild flowers 
                      Alfabet 491.200.030


Als laatste heb ik het Essentials Mask alfabet van Craftlab hierbij gebruikt. 

                        CC-ES-Mask524

Ik wens jullie allemaal een hele fijn valentijn vandaag! Tot de volgende keer. 




     

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...