zaterdag 10 februari 2024

Vrolijk Pasen!


Hallo allemaal, er is weer een super leuke Knippen en plakken met Jaap uitgekomen. Het thema is deze keer Happy spring! 
               Knippen en plakken met Jaap 
               Happy spring (473.913.003) 


In deze set zit prachtig Designpapier, 2 knipvellen, een vel met teksten en 3 mallen. 
Ik heb voor deze kaart de super leuke Gnome gebruikt. Ook de eieren die ik hier heb gebruikt zitten op dit stencil. Als basis heb ik gebruik gemaakt van de Dutch doobadoo Card art mal "zak met aarde" Ik heb het zand weggelaten en de zak gevuld met eitjes. Tussen de eitjes is de Paashaas naar zijn wortel aan het zoeken. De Paashaas en de wortel komen van de Dutch doobadoo Build up mal "Bunny feet" 
                       Build up Bunny feet  
                            470.784.221



Achter de Gnome heb ik de Card art boom van Dutch doobadoo geplaatst. 
                           Card art Boom 
                            470.713.853 

Ook heb ik achter de boom en zak de zon laten schijnen. Dit heb ik met een ronde mal gedaan. Op de zon zijn 2 wolken geplaatst. Deze wolken zijn van Creative craftlab. 

                   Creative craftlab Clouds 
                          CCL-ES-CD766


Als laatste heb ik het gras van Marianne design gebruikt. 
             Marianne design Hoog gras 
                  Creatables CR 1615


De achterpootjes van de Paashaas heb ik bewerkt met expanding mousse van Card deco in de kleur pink. 

                     
Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Wens je nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...