zaterdag 18 mei 2024

Take me to the Ocean!


Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met 2 Mallen uit uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie! De Build up baby haai en de Card art tag. De tag heb ik gebruikt als basis. 
                 DDBD Build up baby haai 
                        470.784.309

                      DDBD Cart Art Tag 
                           470.784. 312

De haai heb ik een beetje aangepast. Hoe ik dit gedaan heb, laat ik zien door middel van foto's. Je legt de mal op de kleur cardstock die je gaat gebruiken. 
Dan teken je met een potlood langs de lijn met de grote vin. Deze vin teken je ook mee. Je stopt bij de kleine vin (zie foto 1)

Dan draai je de mal om zodat de lijn met de grote vin aan de linkerkant komt. Je legt de mal met de lijn tegen de potloodlijn die je rechts getekend hebt, en trekt de linkerlijn (zie foto 2) 


Als het goed is, ziet het er nu zo uit (foto 3) 

Deze knip je uit en trekt deze nog een keer over. Nu heb je er 2. Dan teken je aan de binnenkant bij 1 van de uitgeknipte delen nog een extra lijn langs de zijkant (zie foto 4) 

Als je dat gedaan hebt, knip je het binnenste deel uit. Nu heb je 1 groot en 1 klein deel (foto 5)

Deze delen op elkaar plakken (foto 6)

Hopelijk is het een beetje duidelijk! Verder heb ik voor de kaart de Mask art Splash gebruikt.                  DDBD Mask art Splash 
                        470.784.238

De duikbril en de snorkel heb ik zelf getekend. Bij de Splash heb ik hier en daar nog een paar druppels getekend. Dit heb ik gedaan met een blauwe marker. Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag en tot de volgende keer! 
                   














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Time to Get cozy!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met de Fold art landschap mal van Dutch doobadoo, en heb hem gecombineerd me...