zaterdag 1 juni 2024

Hoera 3 jaar!



Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met de het nieuwe cijfer 3 van Dutch doobadoo! Hoe leuk is het om hier een verjaardagskaartje mee te maken. Ik heb gekozen voor een meisjes kaart. 
                           Card Art drie 
                           470.784.313

Het Designpapier komt uit het Paperblock "over the rainbow"van Marianne design! .                      Over the rainbow
                   Pk9188 Marianne design 

Bij een verjaardag horen natuurlijk ballonnen. 
Dit is ook een mal van Dutch doobadoo. De Mask art slimline Balloon. De ballonnen heb ik bewerkt met de ultra fijne glitter van Dutch doobadoo. Aan de ballonnen heb ik koortjes gemaakt. Dit heb ik gedaan met rose garen. 

.                Mask art slimline Balloon 
                         470.784.109 

Het feestmutsje op haar koppie, komt van de Dutch doobadoo card art mal Berenjacht Beren kleding. Het jurkje en de schoentjes heb ik zelf gemaakt. 

                  Card art Beren kleding 
                         470.713.798


De tekst stempel die ik gebruikt heb is van Studio Light - Friendz Creative Craftlab! 
                       CCL-FR-Stamp262

Als laatste heb ik van de 3 in de binnenkant van de kaart een shaker gemaakt. 

Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb kunnen geven met dit kaartje. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pompoen koets!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag met de pompoen uit de Crafty kit "hallo herfst" van Dutch doo...