zaterdag 20 juli 2024

Time to Get cozy!



Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met de Fold art landschap mal van Dutch doobadoo, en heb hem gecombineerd met de prachtige plaatjes van Studio Light. 




                      Fold art landschap 
                           470.784.319 


             Studio Light - card making pad 
                     dreamy Christmas 
                         SL-ES-CMP12


                  Studio Light - paper pad 
                      romantic Christmas 
                         SL-ES-DCPP201


Ik vond het wel leuk om er lampjes in te verwerken. Deze heb ik achter de raampjes van de huisjes geplaatst. 

De rand met huisjes heb ik op de achtergrond van het designpapier geplakt, dit heb ik gedaan met foam. Nu heb je een beetje speling voor de lampjes. Je maakt gaatjes in de achtergrond van het designpapier, precies bij de raampjes, en steekt daar de lampjes door. Aan de streng zitten 10 lampjes. Ik heb voor elk huisje een lampje gebruikt, dus 5 lampjes. De andere 5 kun je er dan afknippen. 




Het snoertje laat je langs de zijkant lopen naar de achterkant van de kaart (zie foto boven) het houdertje met het batterijtje plak je op de achterkant van de kaart. Dit heb ik gedaan met een lijmpistool. 






Ook heb ik alles nog een beetje bewerkt met 
splatter White van spellbinders. 


Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer! 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pompoen koets!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag met de pompoen uit de Crafty kit "hallo herfst" van Dutch doo...