dinsdag 16 juli 2024

Kerstkaartje!


Hoi hoi, we blijven nog even in de kerstsfeer!
Dit Kaartje heb ik gemaakt met het super leuke kerstkonijn van Dutch doobadoo. 
                      Build up kerstkonijn 
                           470.784.316

Oeps.. het konijn laat een kerstbal vallen. Deze kerstballen heb ik gemaakt met een cirkelpons. Het mutsje van het konijn in de boom heb ik zelf gemaakt. De kerstboom is ook een mal van Dutch doobadoo. 

            
                      Card art kerstboom
                           470.784.317



Ook heb ik de stansplaatjes en het papier uit de Crafty kit gebruikt 
                  Crafty kit vrolijk kerstfeest
                            473.005.064


             Stansplaatjes vrolijk kerstfeest 
                          474.007.040

Als laatste heb ik de kaart gemat met zwart Cardstock. Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sweet 'n Scary!!

Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie zien, dat je ook een heel schattig kaartje kunt maken voor halloween. Zelf heb ik niet zo...