zaterdag 3 augustus 2024

Prettige feestdagen!


Hallo allemaal, hoe leuk is het om oude en nieuwe mallen van Dutch doobadoo met elkaar te combineren. De 2 nieuwe Mallen zijn het hekje en de kerstboom. Het Rendier en kerstman zijn al oudere mallen. Maar ze passen er perfect bij. 
                          Card art hekje 
                           470.784.325


                       Card art kerstboom 
                            470.784.317 




                     Build up kerstman
                         470.713.830



                    Build up boo Rendier 
                         470.784.012


Het cadeautje in de handen van de kerstman, heb ik zelf gemaakt, evenals de sneeuwrand onder aan de kaart. Het papier van het cadeautje en de tekst prettige feestdagen komen uit de Crafty kit vrolijk kerstfeest. 
                  Crafty kit vrolijk kerstfeest 
                            473.005.064






De kerstballen in de boom en in het gewei van het Rendier, komen uit 2 verschillende maten ponsjes. Deze maten zijn : 3mm en 7mm. De steng met lampjes zijn christmas lights van docrafts create christmas. Op de sneeuwrand heb ik bovenop de rand nog wat eis-kristall van viva gestrooid. Dit geeft een super mooi glimmertje. Verder heb ik nog hier en daar wat gesso aangebracht en ook nog een beetje gespettert met gesso. 




Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag vandaag en tot de volgende keer! 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pompoen koets!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag met de pompoen uit de Crafty kit "hallo herfst" van Dutch doo...