zaterdag 10 augustus 2024

Summer is in the air


Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met het super leuke hek van Dutch doobadoo. De vorige keer heb ik er een Kerstkaartje mee gemaakt. Nu vond ik een maritiem kaartje wel grappig! 
                           Card Art hekje
                            470.784.325


Ik heb het kaartje gecombineerd met 2 oudere mallen van Dutch doobadoo,de Vuurtoren en de Reddingsboei. 
                         Card Art vuurtoren 
                              470.784.139



                   Card Art Reddingsboei                                                470.784.140


Het Designpapier wat ik hiervoor heb gebruikt is van Craft de Crafty kit kleine zeemeermin. 

               Crafty kit kleine zeemeermin 
                          473.005.065



Ik heb bij deze kaart ook de leuke stansplaatjes gebruikt. 

          Stansplaatjes kleine zeemeermin 
                          474.007.041


Ook de Dutch doobadoo Stempel Leonardo de krab past hier natuurlijk perfect bij. Deze heb ik ingekleurd met copics. 

                Stempel Leonardo de krab 
                          497.004.019



Voor het water heb ik de snijmallen borderz Waves van Creative craftlab gebruikt. 

                          CCL-ES-CD545



Als laatste heb ik bovenaan bij de Vuurtoren de basics hekjes gebruikt. 


                           Basics hekjes 
                            472.953.005





Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pompoen koets!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag met de pompoen uit de Crafty kit "hallo herfst" van Dutch doo...