woensdag 4 september 2024

BOOOO!!!


Hallo allemaal, vanaf vandaag ligt de nieuwe collectie van Dutch doobadoo weer in de Winkels.Het thema is deze keer halloween/herfst. Ik ben er al mee aan de slag gegaan en dit Kaartje is het geworden. Als basis heb ik het hekje uit de vorige collectie gebruikt. Hoe leuk is ook de nieuwe pompoen. Deze zit bij de Crafty kit Hallo herfst. Ik heb de muts van de vogelverschrikker gebruikt uit de vorige halloween collectie van Dutch doobadoo. 
                          Card art hekje
                           470.784.325



                  Build up Vogelverschrikker 
                           470.784.162




Ook heb ik 1van de stempels gebruikt. 
Dit is het konijn geworden. Deze stempel heb ik ingekleurd met copic sketch markers. Het mutsje heb ik er zelf getekend. 




                    Stempel konijn herfst 
                           497.004.024




Verder heb ik de nieuwe Stansplaatjes Hallo herfst en de Spinnenwebben gebruikt. Ook het nieuwe gras past hier natuurlijk perfect bij. 

                          Card art gras 
                          479.784.333



                Stansplaatjes Hallo herfst 
                        474.007.044



             Stansplaatjes Spinnenwebben 
                        472.953.007


Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een fijne dag en tot de volgende keer! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pompoen koets!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag met de pompoen uit de Crafty kit "hallo herfst" van Dutch doo...