zaterdag 24 augustus 2024

Happy harvest!


Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met de nieuwe Dutch doobadoo collectie Happy harvest. Hoe mooi zijn deze kleuren!! De basis mal is al een iets oudere mal van Dutch doobadoo. Maar ik vond het wel leuk om hem bij deze collectie te gebruiken. 
                     Fold art pop up ovaal
                           470.784.300


               Designpapier happy harvest 
                           473.005.066


Bij de collectie zitten ook hele leuke stansplaatjes. Ook deze heb ik gebruikt bij deze kaart. 

               Stansplaatjes happy harvest 
                           474.007.042



.        Stansplaatjes Happy harvest tekst 
                         474.007.043 


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met dit Herfstkaartje. Nog een hele fijne dag vandaag en tot de volgende keer! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pompoen koets!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag met de pompoen uit de Crafty kit "hallo herfst" van Dutch doo...