donderdag 24 december 2020

kerstkaart





Hallo allemaal, ik heb toch nog even een  kerstkaartje gemaakt. De basiskaart die ik gebruikt heb zit bij de Crafty kit Frosty winter.

                          472.100.007

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. Daarop heb ik het design papier joy To the world gebruikt van joy/noor

                            6011/0561   


Verder heb ik het raam gebruikt van Marianne design. De gnome komt van een Bella Lulu knipvel. 
 

.                            CR 1286 


En natuurlijk heb ik de prachtige krans van marianne design gebruikt. Vind hem echt geweldig.
 .                               LR 0691

Op de krans heb ik de kerstbloem van joy gebruikt. 

                            6002 /1516

Tussen de bloemen heb ik de takjes van craftemotions gebruikt en de dennentakken van joy

.                               49051

.                            6002 /0769

Verder heb ik nog de tekst "prettige feestdagen" gebruikt van Crealies (CLTS102)  en nog wat sneeuw aangebracht met structuur pasta.
En als laatste nog even gespetterd met een molotow marker. 
Hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje en tot snel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...