zondag 17 januari 2021

Challenge #71


Hallo allemaal, deze kaart heb ik gemaakt voor een jarige jet. Ik kwam deze tegen bij de Dutch doobadoo Challenge groep. Vind het een super leuk model. De basiskaart is 18 cm X 13 cm. De mal erbovenop is van Dutch doobadoo Card Art Diagonal fold (470.713.327)
Ik heb de blauwe hart mal van Joy crafts gebruikt (6002/1250)

Het design papier dat ik gebruikt heb is van Maja design Miles apart. 

Verder heb ik nog de tekst stempel gebruikt van Marianne design (CS 0987) 

Ik heb er nog een lintje tussen gedaan om hem te kunnen sluiten. Wie weet zijn jullie weer geïnspireerd door dit kaartje. Mischien kom ik jullie kaartjes nog tegen bij de Dutch doobadoo Challenge groep. Nog een fijne dag en tot snel. 

2 opmerkingen:

  1. Hallo Ria.ik heb deze kaart gemaakt .maar hoe heeft U dat lind achter vast gemaakt ??de kaart heb ik dubbel gemaakt ,zo dat hij ook kan staan.
    Vr. Gr. Nettie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Nettie, dit word heel moeilijk uitleggen. Ik heb het stukje lint aan de linkere kant achter het hart onder de linkere punt geplakt. En het rechter stukje achter het grote vierkante gedeelte. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Groetjes Ria

      Verwijderen

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...