zaterdag 23 januari 2021

winterpret


Hallo allemaal, ik ben weer heerlijk aan het freubelen geweest. Ik heb er deze keer een gezellig winterkaartje van gemaakt. Ik vind de Build up Zeeleeuw van Dutch doobadoo helemaal geweldig! (470.713.849)

De basis mal die ik gebruikt heb is de Card Art mal van Dutch doobadoo (470.713.071)

Bij deze mal zitten randen die je er tussen kunt zetten. Hoe handig is dat. Je kunt er dan leuke dingetjes tegenaan plakken en daardoor krijg je mooi diepte in het kaartje/doosje. Omdat ik een kaartje wilde maken met water, kwamen de schulprandjes op de randen wel heel erg goed uit. 

Het design papier is van Marianne design Frozen Winter ( PK9172)     

 De schulpranden heb ik nog extra bewerkt met distress inkt. Verder heb ik de tekst stempel van Marianne design Hallo Winter gebruikt (CS1036) 
 
De plaatjes van de walvis, pinguin en  zeehondjes komen uit de Crafty kit Frosty winter van Dutch doobadoo (472100007) En natuurlijk kon ik het niet laten om er een ondeugende zeeleeuw bij te maken. 

De kapiteinspet, de uistekende tong en de ijsschots waarop de zeehond ligt, heb ik zelf getekend. Ik heb ook weer accentlijntjes aangebracht met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Ik hoop dat jullie met dit kaartje weer inspiratie hebben gekregen. Ik wens jullie verder heel plezier met het maken van deze kaart/doosje. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...