vrijdag 15 januari 2021

zeepaardje


Hallo allemaal, eind deze week komt dit super leuke Build up zeepaardje (470.713.848) van Dutch doobadoo in de hobbywinkels te liggen. Ik heb er dit kaartje mee gemaakt. 


Ik heb het zeepaardje bewerkt met Spectrum noir Harmony water reactive inkt. De kleuren die ik gebruikt heb zijn Honny pot, Orange en Straw Bale. En als laatste heb ik de buik en vin bewerkt met zwarte Distress ink. 
Achter het zeepaardje heb ik een vel van het design papier van Joy/Noor condoleance (6011/0542) gebruikt. 

Op de achtergrond heb ik het design papier nog bewerkt met het Art stencil Soap Bubbelest van Dutch doobadoo (470.715.167) 

Ik heb tussen de bubbels door nog een soort transpante druppels toegevoegd. Die heb ik gemaakt met Glossy Accent. 

En natuurlijk niet te vergeten de grote bubbels achter het zeepaardje. Dit is een mal van Marianne design (CR 1512) 

Verder heb ik het zeewier/koraal gebruikt van craftemotions (115633/0245) 
Als laatste zwemt er ook nog een visje. Dit is de mal visgraad van Joy (6002 /1457)

Het water heb ik zelf getekend en uitgeknipt. Op het zeepaardje heb ik nog accent lijntjes getekend met een zwarte fineliner. Ik hoop dat jullie weer geïnspireerd zijn. Tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...