zaterdag 30 januari 2021

key to my heart


Hallo allemaal, over een paar weken is het weer Valentijn. Hoe leuk is het dan om een romantisch kaartje te krijgen. De nieuwe Dutch doobadoo mal Key to my heart is daar natuurlijk een perfecte mal voor. 



De basiskaart is 17cm X 25,5cm. Ik heb voor deze Valentijnskaart de Build up aap van Dutch doobadoo gebruikt (470.713.808) Ik heb er deze keer zelfgemaakte gezichtjes op getekend. 



Verder heb ik het design papier van Joy/Noor Love letters (6011/0525) gebruikt. 

De bikini die het aapje aan heeft is van Joy  (6002/0179)

Ik heb er een stukje wit cardstock achter getekend en toen het bikini topje er op geplakt. Dan word het topje iets groter en past het beter bij het lijfje van de aap. Het rokje heb ik gemaakt van een stukje lint. Boven op het stukje elastiek heb ik van wit cardstock nog een randje geplakt. Vond dat iets mooier afgewerkt. 

Onder het rokje piept nog een stukje van het broekje. Dit heb ik van een stukje wit cardstock gemaakt. Je tekend de onderkant van het lijfje over op wit cardstock en knipt er  daarna een klein stukje af en plakt dat op het bruine lijfje van de aap onder het rokje. Nu lijkt het net of ze een broekje aanheeft. De losse hartjes heb ik uit een pons gehaald en de lippen heb ik zelf getekend. Verder weer accentlijntjes getekend en op de basiskaart doodle randen getekend. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om voor Valentijn ook een leuke kaart te maken. Tot snel. Groetjes Ria 

4 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...