zaterdag 20 februari 2021

Boe!!.. Boerderijkaartje


Hallo allemaal, wat zijn ze toch ontzettend leuk die Build up diertjes. Heb er deze keer een heerlijk zomers kaartje van gemaakt. Deze schattige koe komt eind deze maand uit (470.713.859) De basis kaart die ik gebruikt heb is een mal van Dutch doobadoo (470.713.664) dit is een easelkaart. 

De boom waar de koe naast zit is een nieuwe mal van Dutch doobadoo (470.713.583) die komt ook eind deze maand in de Hobbywinkels te liggen. Deze past natuurlijk perfect bij de koe. 

Verder heb ik een melkbus gebruikt. Dit is een mal van Precious marieke (10042)

Ik weet niet meer waar de mallen van de kuikens en de hooiberg van zijn. De gras randen zijn van marianne design (CR 1355)

Ik heb aan de gras randen een randje gemaakt van 0,5 cm. Deze ril en vouw je zodat het gras blijft staan.
Bij de achterste rand heb ik er geen 0,5 cm van gemaakt maar 2,5 cm want daar komt dan de kaart tegenaan te staan. En onder die rand heb ik stukjes foam tape aangebracht  om het te verhogen zodat de kaart daar achter blijft steken. 

Het hekje wat verscholen zit achter het grasrandje is een mal van Joy (6002/0796)

Het Designpapier komt van 2 verschillende sets. Het papier op de onderkant van de kaart is van Joy/Noor At the Zoo (6011/0595) ook het papier aan de bovenkant is van Joy/Noor Funfair (6011 /0667) De appeltjes in de boom heb ik zelf getekend. De vogeltjes in de boom zijn van Yvonne Creations Sparkling Winter (10190)

Ik heb zoals altijd weer accentlijntjes getekend met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit zomerse kaartje. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...