woensdag 17 februari 2021

Heerlijk BBQen


Hallo allemaal, we verlangen allemaal wel weer naar een beetje mooi weer en daar hoort zo af en toe ook een heerlijke BBQ bij. Daarom ook dit zomerse kaartje. Ik heb de nieuwe Build up mal het varkentje van Dutch doobadoo gebruikt (470.713.858) hij komt eind deze maand (als het goed is) in de hobbywinkels te liggen. 

De basiskaart die ik gebruikt heb, is de schort van Dutch doobadoo (470.713.616) Die past natuurlijk perfect bij dit thema. 

Het Designpapier wat ik voor de schort gebruikt heb, komt van Marianne design Bearly Cute. 

De koksmuts, Bierglas, schort, theedoek, BBQ, worstjes en het menukaartje heb ik zelf getekend. Het bierflesje heb ik ooit van internet gehaald. 

Het grasrandje is van marianne design (CR 1355) 
De pollepel en de garde die ik heb gebruikt zijn van Marianne design (CR 1247)

Helaas weet ik niet meer waar de vleesvork en de spatel van zijn. Dit zijn al oude mallen. 
Verder heb ik weer accenten aangebracht door lijntjes te trekken met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met deze leuke zomerse kaart. Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en wie weet tot snel. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

  1. Super leuk! De mallen van de pollepel etc. zijn van Marianne Design. Al heel oud! Heb ze ook n.l. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Betha. Ja klopt die zijn ook al oud. Maar deze wist ik nog wel. Het gaat om die kleine malletjes de vleesprikker en de spatel die aan de BBQ hangt. Ik heb echt geen idee... Maar fijn dat je even mee dacht 😊 Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...