maandag 22 februari 2021

Doosje met chocolade


Hallo allemaal, deze keer heb ik een doosje gemaakt. Ik heb hem gevuld met heerlijke chocolade. Het doosje is een mal van Dutch doobadoo (470.713.068) Ik heb niet de hele mal gebruikt, alleen het doosje. De kaartjes die je kunt versieren met leuke mallen of foto's heb ik niet gebruikt. 

Dat heb ik niet gedaan omdat ik er een soort cadeautje van wou maken gevuld met chocolade. Ik denk dat ik diegene die het doosje ontvangen heeft daar erg blij mee heb gemaakt. 

Het design papier wat ik hiervoor gebruikt heb is van Maja design Miles Apart. De tekst "Speciaal voor jou" is een stempel van Crealies (CLTZ  D  06) 

Verder heb ik het versiert met bloemetjes, strikjes en een zilverkleurig hartje. 

Wie weet heb ik jullie kunnen inspireren met dit leuke doosje. Ik wens jullie nog een hele fijn dag en tot snel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...