woensdag 24 maart 2021

kinderkaartje


Hallo allemaal, deze nieuwe Build up mal de Unicorn van Dutch doobadoo is zo schattig! (470.713.865) eind deze maand zal hij in de winkels liggen. 

 Een kinderkaartje is dan ook snel gemaakt. Ik heb het kasteel van Dutch doobadoo hier bij gebruikt (470.713.626) 

Ik heb het kasteel eerst beplakt met design papier en rood/rose cardstock. Daarna heb ik hem gevouwen en toen vast gelijmd. Dan komt hij er net iets verhoogd op te liggen.

De Unicorn en het kasteel heb ik neergezet in een zee van wolken. Ook deze zijn van Dutch doobadoo ( 470.713.145) 


Ook heb ik de swing card van Dutch doobadoo gebruikt. Daar is het wolkje iets kleiner van ( 470.713.326) 
De wolken heb ik getekend op wit cardstock. Daarna heb ik ze beinkt met disstressinkt. Op de achtergrond heb ik een mooie regenboog. Dit zijn circels die ik steeds iets kleiner heb gemaakt. Dit heb ik gedaan met de circel snijder van vaessen 
Er zijn ook nog hele kleine wolkjes tussen geplakt. Deze maken het net iets voller. Ik heb de wolkjes van Joy hiervoor gebruikt.  (6002/0199)

De vlaggetje op de torentjes van het kasteel heb ik zelf getekend. De zon zijn 2 ronde snijmallen. Als laatste heb ik er nog sterretjes op geplakt. Deze komen uit een pons. Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Nog een hele fijne dag en wie weet tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sweet envelop!

Hallo allemaal, ik blijf de collectie "life is sweet" van Dutch doobadoo geweldig vinden! Ik ben deze keer...