donderdag 24 juni 2021

Fijne vakantie!


Hallo allemaal, hoe heerlijk is het om op deze manier van je vakantie te genieten. Niks moet alles mag. Dat dacht de nieuwe Build up Flamingo natuurlijk ook (470.713.880) 
De basiskaart die ik gebruikt heb is een mal van Dutch doobadoo ( 470.713.704) hier kun je een super leuk doorkijk kaartje van maken. 

Deze heb groter gemaakt. Ik heb hem eerst op cardstock gelegd en voor de helft overgetrokken. 

Daarna heb ik de nieuwe Build up Palmbomen ( 470.713.879) iets langer gemaakt. Aan de onderkant van de stam heb ik de laatste  2 blokjes er nog een keer bij aan getekend. Als je ze dan op de zijkanten van de mal legt kun je zien hoe hoog ze komen. 
Dan schuif je de mal omhoog zodat de bomen erop passen. Dan teken je de mal over. Ik had hem op de foto's al uitgeknipt. Normaal is het cardstock natuurlijk vierkant en knip je het nadat je het hebt overgetrokken uit. 

Dan haal je de Flamingo en bomen er weer af en knip je de mal uit. Die kun je dan weer overtrekken voor de achterkant. Daar hoef je dan geen binnenkant uit te knippen. 
Dan is je basiskaart klaar. De hangmat en het zand heb zelf getekend. Aan de uiteinden van de hangmat heb ik nog een dun touwtje gewikkeld en gestrikt om de boom. 

De heerlijke drankjes en de bloem komen van het Piatek knipvel Piatek 13 Summer vibes - 07  verder heb ik het Designpapier van Dini design gebruikt. 
En ik heb natuurlijk ook hier en daar weer accentlijntjes aangebracht. Dit heb ik gedaan met een witte gelpen en een zwarte fineliner. Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Super leuk dat je langs kwam op mijn blog. Tot de volgende keer. Groetjes Ria. 

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk bedachte deze kaart!
    Echt geweldig leuk!
    Zo krijg je wel zin in vakantie.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...