dinsdag 29 juni 2021

goalll!!!!


Hallo allemaal, helaas is het voor Oranje afgelopen. Maar een voetbalkaartje blijft natuurlijk altijd leuk! Deze keer ben ik aan de knutsel gegaan  met de nieuwe Slimline pocket van Dutch doobadoo ( 470.713.878)


En natuurlijk kon ik het niet laten om er weer een Build up mal bij te gebruiken. Ik vond deze keer de Giraf er heel mooi bij passen.  
(470.713.864)

Verder heb ik er de Dutch doobadoo Crafty kit kick It bij gebruikt (472.100.003)


In deze papierlijn zitten ook hele leuke uitdruk plaatjes die je kunt verwerken op je kaart of in je album. Ik heb er ook het nieuwe kick It 
Designpapier bij gebruikt. Dat is hetzelfde papier maar dan op A4 formaat. Dus ook heel geschikt voor de grotere mallen. 
( 470.005.012) 
      


Ik heb hier en daar nog accentlijntjes aangebracht. Hiervoor heb ik een witte gelpen en een zwarte fineliner gebruikt. Hierdoor word de kaart net iets sprekender. Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en wie weet tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...