zondag 20 juni 2021

oranje fan


Hallo allemaal, kon het niet laten om toch nog een voetbalkaartje te maken. De Build up Leeuw is daar natuurlijk ook perfect voor  (470.713.881) 

Achter de leeuw heb ik de voetbal mal van Dutch doobadoo gebruikt ( 470.713.792) 

De sjaal die hij vasthoud heb ik zelf getekend. Het strikje op zijn staart heb ik van het Build up stencil Beren kleren ( 470.713.798) 

Verder heb ik nog accentlijntjes getekend met een witte gelpen en een zwarte fineliner. Nu maar hopen dat Oranje het nog even volhoud, zodat we nog meer voetbalkaartjes kunnen maken. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Tot snel. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...